Der Open-World-Shooter “Homefront: The Revolution” wurde mit einem Patch auf eine neuere Version angehoben, der sich ein weiteres Mal der Performance des Titels annimmt und diese verbessern soll.
Die Dambuster Studios kümmern sich weiterhin um den größten Kritikpunkt und schrauben an der Performance. In Zuge dessen wurden weitere Optimierungen durchgeführt. Abseits der technischen Komponente fügten die Entwickler außerdem neue Inhalte hinzu. So wird der Widerstands-Modus durch zwei neue Karten erweitert und soll für eine höhere Langzeitbeschäftigung sorgen. Die passenden Patch Notes findet ihr unterhalb dieser Meldung.
In „Homefront: The Revolution“, das seit dem 20. Mai unter anderem für die PlayStation 4 erhältlich ist, rückt ein weiteres Mal der Widerstand gegen einen in jeder Hinsicht überlegenen Gegner in den Fokus. Im Gegensatz zum Vorgänger dürfen sich die Spieler hierbei aber über eine offene Spielwelt freuen, die mehr Spielraum ermöglicht. Alle wichtigen Details zum Titel erhaltet ihr hier und unsere Review könnt ihr hier finden.
Patch Notes
- 2 New Resistance Mode Map ‘Boom Patrol’ & ‘Indy Forever’
- Save Stall Reduction
- Smoother framerate and improved performance throughout the game via
- Spawning Optimisations
- Checkpoint Save Optimisations
- Lighting and Particle Optimisations
- Bug fixes and stability improvements including
- Fix for intermittent issue in which a box could get stuck preventing Medical Supplies Strikpoint completing correctly
- Fix for enemies not spawning correctly on occasion preventing Old Town Apartment Strikepoint completing correctly
- Fix for padlocks not being able to be destroyed in certain situations preventing Car Park Chop Shop Strikepoint to be completed
- Fix for black screen sometimes occurring following Aftermath mission and cinematic cutscene’s
- Fixed an issue with some players losing equipment when continuing save game from a previous patch * Fixed a further issue some players experience with the SAM launcher becoming blocked in End Game
- New Resistance Mode Features
- Added ‘Guerrilla Score’ system to indicate a player’s overall experience in the game. Players can earn Guerrilla score by ranking up characters, completing missions on increasing difficulties, earning new citations and increasing a characters ‘Renown’.
- Added ‘Renown’ system to reward continued play with a character at the rank cap. All XP gained at max rank contributes towards a character’s renown, increase their Renown to earn more Guerrilla Score and Armory crates.
- Added the ability to set Resistance Mode character name with more than basic English characters
- Updated Resistance Mode End of Mission display to better present end of match rewards
- Resistance Mode bug fixes and stability improvements
- Inside Job achievement tweak to reduce the number of reinforcements called after securing a stronghold
Dann könnt ich das ja langsam mal anfangen das Game liegt noch OVP rum xD